איזון סוכרת

אצל הרבה מאוד מטופלים במחלת סוכרת, יש רצון עז לדעת כיצד להגיע אל איזון סוכרת נכון ומתאים. סוכרת היא מחלה שפוגעת ביכולת של הגוף לייצר אינסולין ברמה מספיקה על מנת להכניס את הסוכר בדם לתאים ובכך להפיק אנרגיה ולשמור על מאזן אנרגטי טוב ובריא. מלבד הטיפול הקונבנציונלי של נטילת אינסולין בצורה מלאכותית, חשוב לשמור על הרבה מאוד כללים המסייעים בניהול נכון של המחלה. אצל e-zun אתם יכולים לקבל הכוונה נכונה וייעוץ נוסף לניהול מחלת הסוכרת ודרכים להגיע אל האיזון הראוי.

איזון סוכרת טבעי

  • הקיפו את עצמכם באנשים שדואגים לכם ומשמשים כצוות תמיכה- דברו עם הרופא האישי שלכם, פנו מיוזמתכם אל דיאטנים ותזונאים ומלבד לפרטים היבשים, שתפו אותם במה שעובר עליכם בנוגע לתפריט שלכם או אורח החיים אותו אתם מנהלים. חשוב להתייעץ עם רוקחים, ועם רופאים אנדוקרינולוגים.
  • אתם חייבים להיות אקטיביים במידה והנכם מטופלים. מי שרוצה לנהל את הטיפול בסוכרת חייב לקחת בחשבון שמדובר במשימה יומיומית הדורשת הקפדה ומשמעת עצומה. שאלו את כל השאלות הנכונות והפנו אותן אל אנשי הרפואה המתאימים. למדו והכירו את התרופות שאתם נוטלים, כיצד הן פועלות ומה הן עושות בפועל.
  • נסו לרדת במשקל. עודף משקל הוא אחד הגורמים העיקריים להחמרתה של מחלת הסוכרת. עסקו בפעילות גופנית. על מנת לרדת במשקל, חשוב לנסות להתאמן שלוש פעמים בשבוע לפחות, במשך חצי שעה עד שעה בכל פעם.
  • הקפידו לשים לב על תזונה נכונה ושתיה מרובה. לא מדובר רק על אוכל – עישון סיגריות, נטילת ויטמינים, שתיית אלכוהול וכדומה, שעלולים להשפיע לרעה על ניהול מחלת הסוכרת שלכם. לצד אכילה בריאה חשוב גם להימנע מדברים שמזיקים לגוף גם ללא נוכחות הסוכרת.

איזון סוכרת בצורה נכונה

אין לזלזל במחלת הסוכרת. זוהי מגיפה נוראה שגובה את חייהם של מיליוני בני אדם בכל העולם המערבי מדי שנה, והעניין הוא שניתן בהחלט לנהל את המחלה הזו בצורה יעילה ואף לזכות לחיות באיכות חיים טובה למדי. אם אתם רוצים לשמוע עוד על דרכים כיצד להשפיע על איזון סוכרת, פנו אל e-zun ושם תקבלו שירות מצוין וכל המידע שאתם צריכים בתחום זה.

פוסטים דומים

כתיבת תגובה