קורס הכנה לפרישה

מעוניינים לחיות את החיים הטובים ביותר בפנסיה? קורס הכנה לפרישה יכול להיות מתאים עבורכם. חשוב מאוד לאמץ את החיים החדשים בתקופת הפנסיה עם הרגלים בריאים שיכולים להפוך את שנות הזהב שלכם לשנים היפות ביותר בחייכם. כשהגעתם לראשונה לתקופת חיי העבודה שלכם, לא חשבתם שיום אחד תצטרכו להפסיק את מה שאתם עושים ולשנות פאזה. אתם עלולים להיות מופתעים עד כמה מהר התקופה הזו מגיעה מבלי ששמתם לב. אם אתם מעוניינים לדעת עוד על קורסי הכנה לפרישה שתכין אתכם כמו שצריך לחיים הטובים, תוכלו למצוא את כל הפרטים דרך e-zun.

קורס הכנה לפרישה חשוב לכולם

  • כמו כל מעבר חיים גדול, פרישה היא זמן של שינוי סדרי עדיפויות, כיצד אתם מבלים את כל הזמן הפנוי החדש שיכול להשפיע ולעשות הבדל גדול בבריאותכם ובאיכות חייכם. כך תוכל להפיק את המרב מהשנים שלאחר העבודה בצורה הטובה ביותר.
  • דמיינו את החיים שאתם רוצים – תעצמו את העיניים ודמיינו את הגרסה המאושרת והמספקת ביותר שלכם לפנסיה. מה אתם מקווים לעשות ביום שבת בצורה אקראית? או סתם יום אחר במהלך השבוע? אתם מדמיינים את עצמכם מבלים עם הנכדים? מנסים להכין אוכל חדש? לצאת לדייג? מה בא לכם? ככל שתפליגו יותר בדמיון כך תוכלו להגיע אל הדברים שבאמת עושים לכם טוב.
  • בנו לעמכם שגרה עשירה – חופש ובטלה גמורה יכולים להישמע נהדר, אך גם הם נמאסים בסופו של דבר ומאבדים מהר מאוד מערכם. מה שממלא ביותר זה הזמן שעושים דברים, שנהיים אקטיביים גם ואולי במיוחד בזמן הגמלאות. אנו בנויים לדפוסי עבודה ואקטיביות מטבענו, לכן חשוב להקפיד על ימים מלאים בעשייה של דברים – תחביבים, פעילויות שונות וכמובן התנדבויות.
  • הישארו מחוברים חברתית – יציאה לפנסיה לא אומרת יציאה מהמעגל החברי. הקפידו להישאר בקשר עם חברים וידידים שצברתם לעצמכם במהלך חייכם. זה מה שהרבה מעידים עליו שמשפיע ביותר על הבריאות – החברה.

קורס פרישה

הרבה מאוד אנשים חוששים בכלל להתחיל לחשוב על חיי הפנסיה שלהם, ולאחרים זו דווקא הזדמנות מצוינת ליהנות מהחיים באמת. רוצים לשמוע עוד על דרכים יצירתיות ויעילות לשפר את איכות החיים שלכם בזמן הפנסיה? הכנסו אל e-zun ושם תוכלו לשמוע עוד על קורס הכנה לפרישה מהטובים ביותר בתחום זה.

סדנת פרישה

רוצים לזכות לחיות את החיים הטובים בתקופת הגמלאות? מומלץ שתרשמו לסדנת פרישה. גם בתור הזהב חשוב לשמור על אופטימיות ואנרגטיות אם רוצים לחיות טוב, בריא ונכון. אתם יכולים לזכות לחיות לחיים טובים ואיכותיים אם רק תדעו לנצל היטב את כל מה שמוצע לכם ולתכנן היטב איך החיים שלכם ייראו בזמן זה. עבדתם כל חייכם, חסכתם מפרוטה לפרוטה, עכשיו מגיע לכם ליהנות מחיים טובים ועשירים במיוחד. דרך e-zun אתם יכולים להירשם לסדנת פרישה איכותית וכדאית במיוחד עבור הגיל השלישי.

סדנת פרישה מומלצת

  • כאשר עושים שינוי משמעותי גדול כמו יציאה מחי העבודה אל חיי החופש בזמן הפרישה לגמלאות, אי אפשר שלא לחשוש קצת בהתחלה. מדובר על אורח חיים די שונה- אתם משנים את סדרי העדיפויות שלכם, אתם מפסיקים לבוא לעבוד במקום שעבדתם שם רוב חייכם כנראה, ואתם עשויים למצוא את עצמכם בוהים בתקרה במחשבות מה לעשות עכשיו. לשם כך נוצרה הסדנה הזו על מנת לפתוח בפניכם דלת אל עולם מרתק.
  • כל שעליכם לעשות זה לדמיין את החיים שאתם מעוניינים לנהל בזמן הפרישה שלכם – איך אתם מתכוננים לקום כל יום בבוקר ומה לעשות? איפה אתם רוצים לחיות? הרבה מאוד אנשים שוקלים לעבור לדיור מוגן או להתגורר במקום אחר שונה לחלוטין מאיפה שהם התרגלו. למשל, לעבור מהעיר אל הכפר אל להיפך.
  • בנו שגרת יום יום מספקת שאתם רוצים לסגל – שגרה היא הדבר שמחזיק אותנו שפויים. בני אדם רגילים לחיות על פי תבנית, העוגן שלנו אם נקרא לזה כך.
  • שמרו על קשר – אין צורך להרחיב בדבר החשיבות שיש בשמירה על קשרים חברתיים. במהלך חייכם צברתם ידידים, מכרים, עמיתים לעבודה וכן חברים ושותפים למסע החיים.

קורס ייעוץ פרישה

מעוניינים לשמוע עוד על דרכים כיצד לשפר את חיי הגיל השלישי אחרי הפרישה הגדולה? פנו אל e-zun ושם תקבלו את המידע שאתם צריכים בתחום זה. תוכלו להירשם אל סדנת פרישה חמה ומכילה שתכין אתכם בצורה הטובה ביותר לחיי הזהב של הגיל השלישי. למה אתם מחכים? זה הזמן להתחיל לחיות באמת טוב כמו שתמיד רציתם.

פוסטים דומים

כתיבת תגובה