טיפול בסוכרת

טיפול בסוכרת הוא דבר שמציל חיים. מחלת הסוכרת הינה הפרעה בחילוף החומרים, המאופיינת בפגיעה ביכולת הגוף לייצר או להגיב לאינסולין ובכך לשמור על רמות סוכר תקינות בדם. סוכרת היא אחד מהגורמים העיקריים לתמותה במאה העשרים ואחת, היא יכולה לגרום למחלות ולבעיות רבות אחרות כמו מחלות כלי דם, מחלות מאקרו -וסקולריות, פגיעה בעצבים ופגיעה בתפקודי כליה. דרך e-zun תוכלו ללמוד לנהל את המחלה בצורה היעילה והטובה ביותר, ובכך למנוע סיבוכים מיותרים.

רוצים לקרוא על איך למנוע סוכרת? כנסו

טיפול בסוכרת בצורה טבעית

  • הטיפול שיש לסוכרת מסוג 1 הוא מתן אינסולין בצורה מלאכותית. מתן האינסולין מבוצע באמצעות זריקת החומר לפי הנדרש. ישנם כל מיני סוגים של אינסולין, כאשר כל אחד מהם פועל בצורה שונה וזמן ההשפעה שלהם על הגוף שונה.
  • את מנת האינסולין ניתן לתת דרך זריקה תת עורית. או לחילופין דרך משאבת אינסולין.
  • הטיפול העיקרי לסוכרת מהסוג השני, כולל תזונה נכונה ומתן תרופות. מרבית האנשים הסובלים ממחלת הסוכרת מסוג 2 מקבלים כדורי מטפורמין, האחראי על הורדת רמות הגלוקוז בדם. ניתן לשלב את מתן המטפורמין יחד עם תרופות נוספות.
  • לא משנה מה סוג הסוכרת, אורח חיים בריא ומאוזן יכול לסייע רבות על שיפור איכות החיים והפחתת התסמינים החריפים של המחלה.
  • למעשה, בניגוד למה שחושבים, לא קיימת תכנית דיאטה אחת ספציפית למחלת הסוכרת. עם זאת, חשוב לבנות את הדיאטה סביב לוח זמנים קבוע עבור ארוחות בריאות, מנות קטנות ומתונות יותר, הקפדה על מזונות עשירים בסיבית כגון ירקות, פירות ודגנים מלאים, צריכה של חלב ובשר דלי שומן.
  • פעילות גופנית סדירה חשובה ביותר לצורך שמירה על משקל תקין. זה עוזר גם בין היתר בוויסות רמות הסוכר בדם. יש להתייעץ עם הרופא שלכם על מנת להתאים עבורכם את הפעילות הגופנית הרצויה.

טיפול טבעי לסוכרת

טיפול בסוכרת בצורה נכונה וחכמה חייב להיות מדוייק לאנשים הסובלים ממחלה זו בשלביה המוקדמים. טיפול בזמן יכול להציל חיים ואף יותר מכך להעלות את אורח החיים של המטופל בצורה ניכרת. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על דרכים יעילות לטיפול וניהול המחלה בצורה טובה יותר, בקרו באתר e-zun לאיזון מחלת הסוכרת.

טיפול בסכרת

טיפול בסכרת

טיפול בסכרת הינו דבר שיש לתת עליו את הדעת. סכרת הינה מחלה מטבולית הגורמת לרמות לא תקינות של סוכר בדם. הורמון האינסולין האחראי על העברת הסוכר אל תוך התאים שלנו. במצבים השונים של מחלת הסכרת, הגוף לא מסוגל לייצר כמות מספקת של אינסולין פר רמות הסוכר בדם, לחלופין הגוף אינו יכול להשתמש בצורה יעילה באינסולין שמיוצר וכתוצאה מכך כמויות סוכר לא פרופורציונליות נכנסות לדם וגורמות לחוסר איזון. סוכר ברמות לא תקינות בדם עלול לפגוע במערכת העצבים, בתפקודי כליות ועוד איברים. דרך e-zun תוכלו למצוא שיטות וטיפולים יעילים עבור מחלת הסכרת.

טיפול חכם בסכרת

  • להלן כמה מהתסמינים הנפוצים יותר של סכרת הנגרמים משינויים חריגים ברמות הסוכר בדם: רעב וצימאון מוגברים. שינויים דרסטיים במשקל, מתן שתן לעתים תכופות יותר, טשטוש ראייה, עייפות כרונית, פצעים שלא מתרפאים במהירות.
  • בנוסף לתסמינים הכלליים האלו של מחלת הסוכרת, גברים שסובלים מהמחלה עלולים לפתח ירידה בחשק המיני, בעיות בזקפה וירידה בחוזק השרירים.
  • אצל נשים הסובלות מסוכרת, עלולים להופיע תסמינים ייחודיים כמו דלקת בדרכי השתן ועור יבש ומגרד.
  • הטיפול הרפואי כולל מתן ייעוץ לשינוי באורח החיים ומתן תרופות ייעודיות. חלק מהתרופות מוזרקות בזריקה תת עורית ובמשאבת אינסולין.
  • בסוכרת מסוג 1, אינסולין הוא הטיפול היחיד. אינסולין המופק במעבדות, מדמה את אופן פעולת האינסולין הטבעי ואת הזריקה הזו יש לתת מספר פעמים ביום בסמוך לשעת האכילה.
  • גם תזונה נכונה ופעילות גופנית מסודרת ומותאמת אישית, יכולים לסייע בהקלה על תסמינים רבים ולהתמודד עם סוכרת בצורה יעילה יותר, בפרט סוכרת מסוג 2. כמובן שזה מגיע לצד הטיפול התרופתי.

טיפול בסוכרת סוג 1

אם חשובה לכם התודעה בנוגע לכל מה שקשור אל טיפול בסכרת, אתם חייבים להיות מעודכנים בכל עת למצב ולשינויים אצל המטופל. חובה עלינו להיות ערניים וקשובים לצרכיהם ולהבין לליבם. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על כל מיני דרכים טבעיות ואיכותיות להתמודד עם סכרת, היכנסו אל e-zun ותיהנו משירותים ומוצרים שיכולים להקל על התסמינים ולשפר בצורה ניכרת את איכות החיים שלכם.

טיפול בסוכרת ללא תרופות

טיפול בסוכרת ללא תרופות

בניגוד למה שהרבה אנשים יכולים לחשוב, ניתן לנסות טיפול בסוכרת ללא תרופות עבור מטופלים מסוימים המעוניינים לשנות את שגרת חייהם ולשפרה בכל מני דרכים. להלן קיימים מספר טיפולים המוצעים לכם שיכולים לסייע בכל הנושא של ניהול וטיפול הסוכרת. כל מטופל שונה לחלוטין מזולתו, ולכן ההתייחסות צריכה להיות ייחודית ואינדיבידואלית לכל אחד, כלומר לכל מטופל יש את הטיפול המתאים לו. דרך e-zun תוכלו לקבל טיפים, הצעות ושירותים בנוגע לטיפולים טבעיים לסוכרת.

טיפול בסוכרת ללא תרופות בכל הגילאים

  • הטיפול הקונבנציונאלי לסוכרת מסוג 1 זה השימוש בהזרקות אינסולין מספר פעמים. יש נוטלים את האינסולין במזרקים ויש דרך משאבת אינסולין.
  • במקרים של טיפול בסוכרת מסוג 2, בנוסף חשוב לשמור על אורח חיים נכון, מאוזן ומותאם אישית למטופל.
  • רופא המשפחה וגם סיוע של דיאטניות ייעודיות לחולי סוכרת, יכולים להמליץ על שינוי באורח החיים, וזה כולל מה מותר לאכול וכמה, ומה אסור בכלל לאכול, עד כמה לבצע פעילות גופנית, הימנעות מעישון ועוד.
  • אנשים רבים עם סוג 2 מוכרחים לקבל אינסולין וזה כלל לא תלוי באם הם שמרו על הגוף שלהם או לא. אינסולין זו פשוט אחת מהדרכים הראויות לסייע בשמירה על המצב הבריאותי.
  • ניהול חכם ואחראי על כמויות הסוכר בדם חשובה ביותר במניעה של לחץ דם גבוה, סיבוכים בכלי דם, פגיעה בכליות ובעיניים, וכן שמירה על החיים שלכם באופן כללי.

איך מטפלים בסוכרת

אם אתם מתמודדים עם סוכרת, דעו לכם כי אתם לא לבד. יחד אתכם יש עשרות אלפי אנשים שמתמודדים עם המחלה יום יום שעה שעה, וזה בא לידי ביטוי בהנאות הקטנות של החיים בכל הנוגע לאכילה ושתיה. פנו אל הרופא האישי שלכם או לדיאטנית וספרו להם על אורח החיים שלכם ומה ניתן לעשות על מנת לשפר. בנוסף, אתם יכולים לפנות אל e-zun ולקבל מענה נוסף בכל הנוגע אל טיפול בסוכרת ללא תרופות.

פוסטים דומים

כתיבת תגובה