אין מוצרים בסל הקניות.

ליצירת קשר
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    העגבנייה

    הליקופן שבעגבנייה:

    עגבנייה  נחשבת לפרי ומבחינה קולינרית נחשבת לירק. מקורה במקסיקו והיא ממשפחת הסולניים. היא מאוד בריאה לגוף ומסוגלת למנוע מחלות רבות ומגוונות. מכילה כמות גדולה של ליקופן שהוא סוג של פיגמנט שנותן לפרי את צבעו היפה. הליקופן הוא נוגד חמצון בעל עוצמה רבה ועל כן הוא מסייע במניעת מחלות רבות כמו: סרטן העור, סרטן הערמונית ועוד. כמו כן הוא בעל השפעה מאוד חשובה על הרבה ממערכות הגוף שלנו.

    שאר הוויטמינים והמינרלים שבעגבנייה:

    בנוסף לליקופן שבעגבנייה היא מכילה כמויות גדולות של: ויטמין C, ויטמין B6, ויטמין K, ומינרלים כמו: ברזל, אשלגן וסיבים תזונתיים שחשובים מאוד לתפקוד הגוף. כמות הליקופן שמספקת לנו העגבנייה בעצם לא מסוגלת לספק לגופנו את הכמות הדרושה לנו, על כן יש לצרוך מוצרי עגבניות נוספות כמו: רסק עגבניות או מיץ עגבניות וגם מומלץ לשלב בתזונה קטשופ ללא תוספת סוכר.

    כמויות הליקופן בסוגים השונים של העגבניות:

    עגבנייה שרי מכילה 437 מיקרו גרם ליקופן.

    כף קטשופ מכיל 2506 מיקרו גרם ליקופן

    מומלץ לצרוך 10000 מיקרוגרם ליקופן ביום

    לפי מה לבחור עגבנייה טובה שמכילה הרבה ליקופן וטרייה?

    כאשר העגבנייה אדומה וכהה מאוד  היא בעצם מכילה כמות גדולה של ליקופן.

    כדאי לבחור בעגבנייה טובה, אדומה, קשה וטרייה מאוד מומלץ גם להריח אותה.

    מדד נוסף לטריות העגבנייה הינו העוקץ שלו, ככול שירוק יורת אז העגבנייה טרייה יותר.

    איך מומלץ לאחסן את עגבני יה בכדי לשמור על הטריות שלה לאורך זמן?

    להסיר את העוקץ ואת עלי הגביע, להכניס לקירור.  עגבניות ירוקות מומלץ להשאיר מחוץ למקרר במקום מוצל וקריר עד אשר הם יאדימו ורק אז להכניסן למקרר. במקרר מומלץ לאחסן בטמפרטורה של 12*C. מפה אנו מסיקים את המסקנה שבחורף אין כל צורך להכניס את העגבניות למקרר, נשאיר אותם בחוץ כשהן מונחות זה בצדיי זה בתוך שקית רשת מחוררת לאוורור טוב.

    במה העגבניות עוזרות לגוף?

    כאשר אוכלים עגבניות טריות  או מבושלות ע"י הבישול אנו עוזרים לספיגה טובה של הליקופן בגוף, כמו כן הליקופן עוזר להורדת החומציות של הקיבה….אנשים אשר סובלים מעודף חומציות בקיבה, הוא יעזור להם לאזן זאת. הליקופן מסיס בשמן אבל אינו מסיס במים, על כן מאוד מומלץ לבשל אותו בכמויות קטנות מאוד של שמן איכותי בכדי להגביר את הספיגה שלו בגוף וע"י כך לגרום להשפעה טובה יותר שלו על הגוף.

    אופן השימוש המומלץ לעגבנייה במאכלים שלנו:

    שקשוקה, רוטב למאכלים שונים

    סלט ירקות

    מרק עגבניות חם / קר

    סלט עגבניות עם בצל ועשבי תיבול

    תבשילים עם עגבניות או עם רסק עגבניות כתוספת לטוסט

    מה אנחנו למדים מהרשום על תוויות המזון ולמה חשוב להתייחס?

    תוויות המזון מורכבות ממספר חלקים, ישנם שני חלקים עיקריים שחשוב...

    המשך קריאה

    האם אתם נשקלים? באיזו תדירות אתם עולים על המשקל?

    מה זה בעצם המספר המופיע על הצג של משקל עליו...

    המשך קריאה

    היתרונות בשתיית שיק הירוק

    היתרונות בשתיית שיק הירוק, כל יום: מחזק את תאי הדם...

    המשך קריאה

    סובלים מסוכרת? רוצים לרדת במשקל? מאילו פירות וירקות עליכם להיזהר?

    אין אדם שאינו אוהב לאכול פירות וירקות, בעיקר פירות....הפירות הם...

    המשך קריאה

    ליצירת קשר, השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר
      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      התחילי בקנייה עכשיו